Nollning!

hmm, så var man här igen då! back in borlänge och n0lla igen...himla drygt att låtsas att man inte kan eller vet nåt om nånting...fast man egentligen vet preics vad som ska hända!

Och ja, har satt upp lite nya pryttlar i lägenheten och bytt lite gardiner å sånt så nu är det otroligt vackert och ja, mer trivsamt faktsikt...och nu har jag ju också min dator och det är himla trevligt...:D

ska iaf bli himla trevligt när alla kommer tillbaka hitoch man kan vara osm vanligt...men det dröjer ju typ en vecka eller 2...

nje jag ska väl börja plocka ihop alla prylar jag ska ha med mej, fylla på "vattenflaskan" och börja dra mej nej mor skolan igen...måste hämta ut marketing tentan också...men måste föra det innan jag ska möta mina medn0llor så dom inte förstår vad som pågår :P haha

pusssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback