1 vecka to go

jises asså, det är fan bara en vecka kvar till julafton, det är fan sjuk. den här höste n har varit så jäääääävla lång men samtidigt har det gått så jävla fort. Helt sjukt. Fick ett litet ryck imorrse att jag inet har tillräckligt med julklappar, vilket är idiotiskt egentligen. Meen det känns som att detär så lite för förra året hade jag typ hur jävla mycket osm helst. och iår är allt hemma också så är nog lite därför.

Jag har haft så sjuka drömmar om en viss person typ varenda dag i en veckas tid. Och egentligen vet jag inte varöfr jag drömmer om dig, för det känns så långsökt, jag känner dej ju knappt. Men det som är sjukt med det hela är att även fast du slaktar skator åt grannarna så är jag as fnittrig coh känner mej typ kär när jag vaknar. För att du slaktar skator, underliga fetischer!! men ja, fan asså, det här måste sluta. Det är faktiskt inte bra nånstans.

men ja, på torsdag så rullar fiaten mot sydligare breddgrader coh jag och jessica får äntligen komma hem till våra familjer. Alla andra komemr ju cokså att komma hem till familjerna men ni kommer inte att åka med oss =)

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback