packelipackad

jaha, då var man färdigpackad då...eller ja, jag har säkert glömt hälften men det skiter jag faktiskt i...det finns ju faktiskt affärer å sånt hemma också om det nu är nåt viktigt som fattas.
funderar även på att bli packad. Såg just mitt lilla förråd här och känner att ja, en lite rackabajsare är manväl värd, men känns lite väl å sitta själv å göra det. så vi får se. Måste hitta på nåt, annars kommer jag få krupp snart...vill bara hem!
har bara en föreläsning imorrn, 13-15, makro. Känns som att den kommer att ge mycket va....jooorå

och på fredag ska jag till västerås och hälsa på virran =) himla skoj. och då ska mor passa på att följa med coh handla det sista och sen ska vi, eller snarare jag, äte på pizzahut! yeeha! hihi, mamma kan nog inte äta det med tanke på tänderna =P hon ringde nu på eftermiddage och var överlycklig över att hon åt pannkakor, inte med tänderna i dock =P det ska bli kul att se henne imorgon, känns som att man kommer att få skratta rejält.

rastlösrastlösrastlös....................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback