Sammanfattning jul -07

Ja nu är julen slut. det har vareit mysigt, som vanligt. Lite tråkigt att inte ha bror här så mycket som man skulle vilja men så blir det väl!
fick en massa fina presenter, bland annat allt det jag hade önskat mej...en soda streamer, en spargris och singstar schlager. Och sen ite annat smått å gott. sen igår blev det utgång på AVV joar. det var najs. enda gången som det är riktigt kul att gå dit är i juletider, då är alla där. Men som vanligt när man kommer in så tappar jag jämt bort alla. Men sen hittade jag linda efter ett tag coh sen när jag tappat bot henne så träffade jag på rikard. och vi hamnade på chili som vanligt och svängde våra lurviga. Sen for vi hem och stekte priskorvar :P sen blev det lite tv coh sen hemgång, det var najs.
Idag så är jag bakis som järn. Jag och far har varit på bandy i västerås (tillberga-vsk). det var en rätt kass match men ja, bandy är kul å titta på. Det roligaste var iaf den fanatiska vsk supporten som stog bredvid mej och typ 3/4 av matchen så stötte han på mej, men sen blev han arg för att jag inte var med coh skrek "ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA" och viftade med händerna. Gillar inte riktigt sånt. vEtt annat minus var fronda i halvtid, asså ja fattar inte sån musik. Och dryg var han också. sen åkte vi till media markt, och fy helvete va stort de va! hur jävla kul som helst asså. Dit vill jag åka en vanlig dag sådär och bara gå omkring.
nej nu ska jag ta och sova lite tror ja :P

pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback