skitdan före dan

åå pust vilken otroligt rolig dag det har varit idag då. Började med att jag fick lov att gå upp ur sängen för att jag hade ont i ryggen, jävla skit säng! Tänkte lägga mig i mammas säng isrället...men kom aldrg sålångt för då visar det sig att farmor måste åka till sjukan, jag erbjöd mig att vara där med henne efetsom dom andra hade så mycket att göra. efter 3 timmar på sjukan ringde jag för att byta med pappa, som blev skaaaaaapligt grinig då va. pust. Sen ja har det fortsatt med att spilla saker överallt och ja i allmäönhet vara en dryg dag. Sen är det ju dags att klä gran helvetet vilket är bland det tråkigaste jag vet. Men nu är det gjort och snart kommer jonas och helena. då kanske man får nån mer julklapp iaf, för här är det inte många :( pust. Om ändå min lägenhet var här...då kunde jag ju få komma iväg en sväng.
men ja, mamma är iaf det sötaste jag sett när hon inte har några tänder i =)

God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback