Enköping helg 2 av 3

ja då var det bara en kvar helt enkelt...fast ja det blir ju fler i framtiden men inte i rad just nu liksom.
så imorgon åker jag igen, blev bara en kort vistelse här nu. och det känns jäkligt bra för sitter här med feber och ont i huvudet och vill bara hem till mamma!! som den mammagris jag är så är det riktigt jobbigt att inte ha henne i närheten när jag blir sjuk.
så helgen, trevligt...började med fest hos linda och senare sen hos markus i fredags...fast det där hos markus kan noginte kallas fest..haha...sen i lördags hände det inte så mycket tror jag...kommer faktiskt inte ihåg..men jag var med kristin tror jag. sen i söndags så var det ett litet äventyr. vi skulle åka på hockey i eskilstuna och jag mamma, pappa, kristin, anders och annika for iväg och vi åt lunch på mongo coh jäklar va de va gott. synd att dom inte vann hockeyn bara! i måndags gjorde jag ionte mycket alls heller...var med krull en stund på kvällen bara. det var helt enkelt en jävligt soft helg. sånna där som man behöver!

ja igår var första makro föreläsningen, vilket verkar intressant, och idag var det turismekonomi som stog på schemat och det var då itne mycket att hänga i julgranen. fy satan att ha 10 veckor med det där kollit. men men. man kanske kan f¨å liv i honom också.

nej nu ska jag nog vila lite...orkar inte sitta upp längre...men ja, längtar tills om 25 timmar. för då är jag hemma igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback