GÖTEBORG -08

haha ja idag har det hänt en sak som troligtvis har gjort hela min helg...haha, vi satt och pratade allmänt på rasten och sen började vi prata om att vi tydligen har fått mail om TUR-mässan, om vi vill åka med osv. Och eftersom det var roligt förra året så vill jag ju åka igen. Så vi gick och skulle prata med helene och när vi kom dit så stog hon och bönan i kopieringsrummet och hon ska tydligen med ner och ska hjälpa oss å grejer så det här känns kanoners. Och stefan sa att bönan tydligen är en jäkel på att festa, så undrar vem som kommer att sitta i englandsmontern (eller motsvarande) :P haha. fick verkligen nåt att se fram emot nu. Och har även redan bestämmt med julia och hanna att sova med dom så det inte blir som förra året när jag fick en anign ångest för någon timme när jag trodde att jag skulle dela rum med christian och christos. Inte för att det är nåt fel på dom men jag kännde ingen av dom då och ja, ångest skulle jag vilja påstå. Tack och lov så bytte vi ju så jag delade rum med tessan coh martina istället! men ja, stefan ska ringaoch boka samma vandrarhem vilket är jätte bra eftersom vi hittar ju därifrån. Hoppas även att man kan få lite mera ledigt den här gångne så man kan åka ner till nordstan coh shoppa loss lite. Man kanske ska se till att vara med och göra schemat eller nåt. =P

nej nu ska jag kolla om mitt ris blir klart nångång och sen blir det förfest utan dricka och ingen utgång på kåren, har alldeles för lite pengar för det.

hiihi, glad glad. och snart är det återsken! och kristin fyller snart och andrea fyller nästa vecka, vi börjar bli stora flickor nu!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback