Har fan ingen lust!!!

nej inte alls...som vanligt...men det här gången är det värre än vanligt. det jag inte har lust med är alltså att åka hem. Det har varit en så jävla bra helg och ja, jag vill inte tillbaka. Fast egentligen har jag inbte gjort så mycket, varit med kristin och totte typ. Men ja, det behövs faktiskt inte göras så mycket när man är i gott sällskap. Nog för att det är gott sällskap hemma också, men det är inte kristin. Lite som en kärleksförklaring det här. Jag önskar bara att borlänge liksom kunde flyttas 14 mil närmare enköping och jag skulle kunna vara kvar här med alla och samtidigt ha alla borlänge-bor här också. men så kul ska vi inte ha det.
En annan sak som känns jävligt bra är att jag inte har festat nåt i helgen, det gör en hel massa! Den sista tiden har det känts som att man har druckit bara för att man ska coh det är inte kul. Och det har blivit helt muppiga fyllor och ja, det medför ju faktiskt lite ångest. Men som sagt, det är ändring på det nu. Det kanske blir kårkvällar, men utan alkohol! Vissa gånger kan man dricka såklart men aaaabsolut inte varje.

Nej nu ska jag gå och sätta på kaffe för snart kommer mamma och pappa hem och jonas kommer nog förbi också, för det är ju fars dag. Jag har städat och diskat och tillochmed bakat dagen till ära. =)

"Ingela, är det du?"

Kommentarer
Postat av: Elin

När kommer du tillbaka till oss då? (fastän du inte vill:P)
Ikväll ska jag spinna! Om du är här kan du ju hänka.

Kram kram!

2007-11-13 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback