La musica

sitter här och lyssnar på en massa bra musik efter att AVV antti förde mej in i den gudomliga världen av screamradio. Det är ju hur kul som helst. Man kan ju liksom aldrig tröttna, för är man trött på en kanal ja då byter man bara. Varför har inte jag vetat om det här förut? ja det är himla skoj!

efter en helg med en massa pluggande som faktiskt har varit rätt givande är det skönt att börja en ny vecka. Blev en spelkväll på locus med brudarna igår, trevligt.

inte nu i helgen men nästa helg ska jag hem igen =) då blir det återsken coh firande av födelsedagar, både andrea och krisitn fyller 20 och bella fyller 21 men henne tror jag inte man kommer träffa på, tyvärr. Kanske ska ta en sväng till eskilstuna och träffa evelina också :) det blir alldeles för länge mellan gångerna! och nu vill man ju se dig med magen i vädret ;)

dags att sova tror jag...men är egentligen inte trött, men man kanske blir det när man lägger sig coh slappnar av! jaja

g'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback