Men shit asså!

jag är så jävla nervös...asså tyckte att jag var nervös över mikrotentan men det var fan ingenting...eller det kanske är lyckofjärilar över att jag ska hem? ja jag vet inte...obehagligt är det iaf...
och har typ fått ltie halvt nackspärr, jäätte skönt. Dom gångerna jag har fått det förut har det varit i samband med duschningar på morgonen och idag var inget undantag...kanske är därför jag undermedvetet inte tycker om att duscha på morgonen. Tack och lov så verkar det gå över lite grann så det var bara en liten nerv som gick vilse och fastnade för en halv sekund. enhalv sekund som gjorde jävligt ont.

haha det här är lite roligt kristins syster sanna fotade rånare igår och är med i expressen coh även nyheterna igår kväll...http://uppsala.expressen.se/Uppsala/1.906296/vittne-fotade-ranarna
det är lite roligt...

nej men om man skulle ta och diska lite...

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback