segsegseg

haha ja asså är det nåt jag får nippran av så är det den där jävla tobias heldt. Idag på vårat seminarium med honom, ja det finns faktiskt inte ord för hur trött jag blev. Han sitter där, ställer luddiga frågor (som vi förövrigt oftast redan svarat på innan) och tycker vi rä dåliga på att prata. Hmm, om du lärde dig att förstå vad du själv pratar om innan du säger nåt så kasnke livet skulle vara enklare. pust. och att ha har telefonen på och hans fru ringer mitt i föreläsningen, och under den föreläsningen även hans lunch kompis. asså, det är fan inte okej! nej jag blir så trött på honom. men imorrn ska jag och stefan styra upp det där lite :P eller kanske itne men ja det kommer att vara bättre föreläsnign den stunden som vi håller i den!!!

haha förövrigt så var vi på spinning med AVV conny med paketet. Asså, den där skulle man ju nästan vilja se utan cykelbyxorna...bara för undersökningssyfte alltså.

imorgon kommer mor min hit också. hon ska inte bo hos mej men hon kommer till stan. och på lördag kommer pappa. och om alla arbeten går bra och grejer så ska jag få gå på hockey i sura på sönda...det vore askalas!!! Mina hockeypojkar. fast 2 av dom är nog mer kristins. BLID, DU HAR SÅNT DÅLIGT GLID! haha det var en rolig söndag i eskilstuna!!

nej nu ska jag och tusse leka lite, han har hittat sin favoritleksak igen. Den använda foundation svampen!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt! Sov riktigt gott och vakna sött! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback