taxi andersson

känner mig som en taxi...himla drygt för så fort jag kommer till enköping så ska farmor skjutsas dit och morfar dit och den dit...har precis varit och skjutsat farmor till kyrkogården, det är faktiskt bland det värsta man kan vara med om...visst jag förstår at hon villstanna e stund och bara vara där med sina släktingar men jag som aldrig har träffat dom och bara väntar medans hon står med arlset i vädret och krafsar de där jävla jorden upp och ner tills hon är ända nere i kina. Bara för att lägga på kransar!!! Nej men nu ska vi inte vara bittra, men tråkigt är det iaf....träffade helena på maxi sen också, trevligt.
så efter en hektisk dag är det dags att fara mot bolaget innan det är dags att åka hem och duscha och sen till linda för att börja kröka...vill verkligen att det ska hända nåt skoj ikväll, är för trött för en mjäkfest =P

schlong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback