Välkommen Malte!

haha, ja nu har carro coh angelica skaffat ett litet kärleksbarn...lilla malte! Var och hälsade på honom och bruttorna igår och mös lite. han är ju iaf väldigt söt. en lite luddtuss...han är ju så lite nu liksom...ojoj.

asså jag har sån fruktansvärd jääävla huvudvärk så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Har haft jävligt mycket huvudvärk typ senaste veckan men det har liksom gått över eller inte varit så mycket. Men idag asså, vaknade med det vid 8 imorrse och ahde ju tänkt gå på föreläsningen men ja orkade inte gå upp sen åkte jag till makron som började 1 men åkte hem efter en timme för jag orkade inet sitta där...sen blev det faktiskt lite bättre på eftermiddagen en stund så skrev ihop makro pm-et men sen har det börjat på igen...blir nog iaf en tidig kväll idag, orkar ju fan inte sitta uppe...kan det liksom inet bara gå över?

ja idag är det tisdag, imorrn är jag ledig men ska försöka börja med turismekonomi seminarie uppgiften, sen är det torsdag och då är det mutmiddag, sen på fredag åker jag hem. Ska fira kristin med en massa drinkblandningar och lite film tittande skulle jag tro ;) sen på lördag blir det ÅTERSKEN, woohoo. och julbord samtidigt dårå. sen på lördag ska vi gå och titta på återksen fast inte alla emn bror min ska vara med när dom har öppet hus på sparbanken.

och just det, jonas ringde precis och frågade om kristin och jag ville vara publikvärdar på vårshowen =D och ja, det vill man ju! haha...me love!

nej dags att lägga sig med huvudet under kudden igen tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback