Dancing my pain away

haha tog precis fram dansmattan till tvspelet och det är ju bara så jävla kul...=) Tog mej en omgång efter jympan och asså dom dagar jag inte orkar ta mej till friskis kan jag fan köra den där för jag är lika svettig nu som jag var efter passet. Himla bra. Trodde bara det var så jobbigt i somras när det var varmt men tji fick jag, det var lika jobbigt nu. eller jobbigt är kanske fel ord men det är ju liksom lite tänka också så det blir lite drygt. Men kul som fan, så nu har jag klarat lite challengingar och vunnit lite prylar så jag kan spela värsta flaschigt...det här är nog nåt för dje och mej en kväll som i lördags elin ;) nu dansade jag bort en halvtimme liksom bara sådär! men annars har vi ju alltid buzz och singstar =P

nej men asså så här får det inte gå till, komma här å förvirra mej... men gör det gärna igen =)

nu ska jag vara lat igen och kolla på tv!

=)

Kommentarer
Postat av: Elin

låter Toppen!!

2007-10-23 @ 21:48:49
Postat av: Carro

förvirring FÖRVIRRING!! FÖÖÖÖÖRVIIRRING!! fattaru? aah.

2007-10-28 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback