Enköping helg 1 av 3

ja det var ju absolut inte mening att jag skulle åka hem i helgen...men tanken på en helg med bara plugg i borlänge fick paniken att öka. Så fick ett infall vid 3 att jag ska nog ta 15.52 tåget hem! och visst gjorde jag det. fick dock stå i en timme på tåget men jag behöver växa lite som min mor sa.
Och ja, största anledningen till att jag åkte hem var att jonas hade kalas. och jag fick tvinga mamma att inte säga nåt till nån annan att jag skulle komma så det blev lite gråtvals när jag kom till jonas. Varför gråter jag alltdi när jag pratar med honom? det gjorde jag i onsdags när jag ringde för att säga grattis också. Jag tycker väl bara så jävla mycket om honom, och gud vet hur mycket jag saknar honom varje dag!
men ja der blev en härlig kväll coh nu harjag bondat lite med helena också. det var roligt. för hon kommer ju att bli en i familjen liksom.
Sen i lördags hann jag och pappa sola, mamma och jag åkte och storhandlade (fortfarande imponerad över glödlampan) och sen blev det ens väng på stan med jonas. Vi var och köpte biljetter till Återskens julshow :) woohoo! jag längtar! tråkgit bara att dom inte ska köra så mycket nytt...men eftersom jag nästan alltid stått bakom scenen och tittat så kan det ju för en gångs skull vara kul att se det på riktigt :)

nej nu ska jag fanimej göra nåt kul, vet inte vad än bara...men det ordnar sig nog =P

längtar tills på torsdag, och på fredag blir det västerås med älsklingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback