Oktoberfest i enköping!

haha, ja de var en himla spännande helg i ekp kan man ju säga...haha..började lugnt på torsdagen med en kristinkväll, och nej jag ska aldrig spela kort med dej igen :P
sen på fredagen så var jag och mor till västerås på dagen och hälsade på k-rauta å grejer...det var himla trevligt sen åkte vi hem coh jag handlade med morfar vilket var himla trevligt eftersom vi träffade min kusin och moster som ja, dom är lite irriterade på att jag hjälper morfar så mycket och att jag är lite av en favorit så det var bra att dom verkligen såg att jag åker faktiskt och handlar med honom så fort jag kommer hem. Även fast det tar 2 timmar att gå runt kvantum :P på kvällen senare då så var det tjejkväll hos krullan och ja det var himla trevligt...sen gick dom andra ut så jag åkte hem med andrea typ vid 12 vilket var otroligt skönt för då behövde jag ju inte vara bakis på lördan...
på lördagen dårå så fick jag träffa jonas nya flickvän(helena), vilket var intressant och ja han faller ju för en sorts tjejer...:P utseende mässigt iaf :P
sen var det utgång och förförfest hos eve där vi inte stannade så länge och sen gick vi till cornelia vilket var väldigt trevligt och terese blev väldigt full och har ett antal hundra bilder att kolla igenom på kameran :) har ganska lite minne av nedgången mot joar men det slutade med att bara jag och cornelia gick in och jag tappade bort henne i garderoben och kännde mej lite ensam men sen kom jag ju på att det är enköping vi är i och gick in och två steg senare träffade jag jonas gamla tjej, camilla, som jag var med hela kvällen :) det var jätte kul, hon är så himla söt. Så nya helena har höga krav på sej =P
när jag skulle hämta min jacka så träffade jag linda skrinda och gick med henne och johan upp på stan men beställde ganska snart en taxi så jag skulle slippa gå hem...när jag stog och väntade på taxin så kom stefan (andreas far) så vi stog och snackade tills taxin kom och han som absolut inte skulle åka med ångrade sig i sista sekunden och jag betalade bara lite av taxin ockås...jag är ju fattig student som han uttryckte det så ja, det kan vara bra att vara det ibland också...

men asså, är så himla trött på pluggandet nu ett tag. Just nu känns det som att skulle jag få ett jobb så skulle jag sluta plugga direkt...asså typ jobba ett år eller så...det skulle vara så hiiimla skönt!

Och hanna, vi måste fixa så vi kan jobba på båten i sommar...du kommer ju helt kalrt att få göra det men jag vill också...och jag ska göra det om jag så ska mörda någon för att få göra det!

nej nu ska jag nog sova en slurk innan mor kommer...får se om ja orkar träna sen...är så jääävla stel å schleeten på nå vis asså...pust!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en bra helg det där.
Jag var och träna igår.. inte bra.. tyckte jag kände mig tillräckligt frisk men nu idag är det värre igen... attans!

2007-10-03 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback