Feeeeeeest

ja men visst är det dags nu? JAAAAA

imorrn är det iaf dags...och mångatan blir det, sen vilken av dom det vet ja inte än...finns tydligen kanske 2 altermativ...men som sagt...om man vill kan man ju alltid stå på balkongerna å vinka ;) och sen blir det kåren dårå...inte så himla spännande men det får duga i krig...

längtar tills jag kommer hem för då kasnke det blir en joarsväng..det var ju ett tag sen och eftersom jag itne ska jobba den helgen så kan jag ju gå ut ;D

time to go to bed snart men vettefan om ja vill...med tanke på hur jävla trött jag kommer att vara imorgonbitti så är det nog lika bra men ja vill fan inte...kan det inte bara hända nåt liksom! pust...är konstant rastlös alltså...fast bra att jag kommit igång med träningen så jag kan få utlopp för lite energi där iaf! puh.

nej, nu finns det inget mer att säga än låt kärleken flöda :P eller nåt...behöver lite tro! :P

pussel

Kommentarer
Postat av: Carro

idag djävlar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback