Nej det va fel!

Gårdagen blev ju faktiskt inte alls som det var tänkt...inte för att jag hade räknat med att allt bara skulle flyta på som jag hade tänkt men nej, himla fel blev det...fast ja det var ju ganska trevligt ändå...i början iaf...men sen kom dom jäkla tequila shots och gjorde mej alldeles för full...så där var ju en av anledningarna till att allt inte gick som jag ville...pust....

snart dags att göra sej iordning för sen ska jag på romantisk dejt...och bio...med carro :) men asså har inte tänkt på det förens nu men asså, det är en dejt carro!! såå galet! grekisk restaurang och sedan bio alltså, på smällen blir det...men kom just på att den laddade jag ju ner typ förra veckan men ja, är den bra så gör det väl inget :P

och pappa det lilla aset ska på kryssning...sån röta han har asså...orättvist är det...men ja, jag ska ju på mitt äventyr nästa veckan...ändå till enköping! woohoo...faktiskt bara 5 dagar kvar :D

och sitter ch kollar lite halvt på tv-pucken just nu...det är jätte kul för det är hemifrån...så det är allas vår bahcohallen som dom är i...vilken vacker ishall...nästan så jag blir tårögd =D jag vill gå på hcokey! fast ja, ska ju göra det på söndag ;)

nej nu ska jag göra mej iordning...

pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback