Soft söndag!

jaha, ännu en vecka, inte det minsta klokare! hade kanske inte väntat mej det heller men det hade ju varit lite kul, tihi...pust!

ja igår va det fotboll på kåren och sen for vi till mångatan där jag mest blev trött och förkyld men ja, det var helt okej...eftersom jag inte var tillräckligt full så blev det en ganska tidig hemgång...försökte vänta på locus gänget men ni var sååå jävla sega så jag åkte :P hehe...men men

idag har jag haft så skönt...kollat på evan almighty, finnkampen och till lunch for jag till kupolen och åt donken! mumma! blev jävligt sugen på det inatt när dom åt det!!

nej nu ska jag nog ta och ringa till min kära mor och höra hur det gick i hockeyn. Sen blir det kasnke locus för att kolla på film men ja, det visar sej när vi kommer så långt!

pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback