Dålig dag

Jag vill bara gå ut med en varning till alla medborgare som kommer att komma i kontakt med mig idag att jag tror ni ska gå därifrån igen. Inte för att jag kommer att skada er utan för att jag är på fruktansvärt dåligt humör. Pust. 
jag hatar när jag blir såhär. har ju blivit ett par gånger på sistone. Har absolut ingen lust att ta mig ut i snöovädret eller att sätta mig med event uppgiften över huvudtaget. Dels pågrund av det som jag och tessan snackade om igår och dels för att jag är så jävla trött på skolan idag så jag tror jag spyr.

Jävla idioter. Men jag får väl vara glad över att jag får en mugg. Puh, jag umgicks mera med honom än nån av er har gjort dom senaste 20 åren. Era jävla as, att ni bara vågar vara så jävla fräcka. Jag vill inte ha en massa saker men jag skulle gärna vilja ha lite kvar efter honom även fast jag bara är ett barnbarn. Nej fy fan för snåla jävla bonnlurkar som tror dom är förmer än alla andra.

Idag kan jag ärligt säga att jag är bitter, en riktig jävla bitterfitta!

Kommentarer
Postat av: Tess

en komisk sak i det hela är att nu när vi slapp det vi gruvade oss för igår så blev jag irriterad över det ist. det är aldrig helt bra tydligen...

2008-04-07 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback