det är till att vara populär

Ringde just till k-rauta för att säga att jag inte kan jobba där i sommar och ja det förslag som jag fick var ju inte så dåligt.
Åsa: -Men ska duu jobba mycket på det andra jobbet?
Jag: -nej asså det vet jag inte
Åsa: - Ja för du kasnke vill ta några helger eller om du har dåligt med jobb där någon vecka så kan du ju komma hit då.
Jag: - ja men jag hör av mig när jag fått schemat för det andra.

så har jag typ så kanske jag kommer att jobba varenda dag hela sommaren. ena dagen i stockholm, den andra i västerås. Haha, det vor ju skoj. då kommer jag verkligen att vara i behov av vår utlandsresa!

och vissa säger att det är så svårt att få jobb, jag vet inte om jag håller med om det just nu. Men man ska inte säga för mycket för det problemet kanske jag också får om ett par år, även fast jag har svårt att tro det just i detta ögonblick. Mitt självförtroende är på topp! :P

jaha, valborg i borlänge. det är ju spännande. Kommer nog inte att festa känner jag. och gud va skönt!!!
lite tråkigt att jag typ är ensam kvar här men ja, blir ju dest roligare när alla kommer tillbaka sen då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback