lugna puckar

ja nu har allt lugnat ner sig lite granna. är helt slut fortfaranade men det är en annan sak.
chocken efter torsdagen har lagt sig och gamla vanliga jag börjar krypa fram mer och mer.

hade en helt underbar söndag med tentafest. började med korvkokning me carro och angelica coh sen blev det fjortisfest för helt slanten. det var faktiskt hur jävla kul som helst. sen att minner sviker gör mig inte bitter, det var nog meningen att jag inte skulle minnas det där...haha

nu ska jag iväg på föreläsning mellan 3-5, får se vad det där är för nåt. event management. det låter ju vackert om inte annat.

puh, dags att sätta lite fart

Kommentarer
Postat av: Carro

Fjortisfest är huvudet på spiken.
Men kul hade vi.

2008-04-03 @ 16:39:15
Postat av: Elin

Vår Fest var bäst!

2008-04-03 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback