mattiserad

pratade just med mor min och kom på att visst fan jag måste ju åka tåg till enköping. jag kommer ju inte bara dit på en sekund, då fick jag lite ångest...har ingen lust att åka tåg i över 2 timmar idag. jag är lite putt. och det är inte det ultimata tillståndet när man åker tåg eftersom jag då retar mig nå fruktansvärt på att som sitter och pratar eller typ rör sig på tåget.

har så jävla ont i min kropp. efter gårdagens helvetesfärd. och faktsikt, det var inte roligt nånstans. man tycker ju att angelica och gustav kunde ha lyssnat på mig när jg halvvägs ut till kvarsveden förklarade hur ont det gjorde i mina fötter, men icke. kommer bli drygt idag eftersom jag måste gå överallt. först till skolan och sen till tågstationen.

men ja, imorgon blir det mysigt. först ska jag coh mamma städa ltie sen ska jag ner på stan med jonas! och äta lunch. och det roligaste ever är att jag kommre att vara med honom typ hela helgen!!!

nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir klar nångång...

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska du hem till enköping igen och göra?

Postat av: Anonym

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för vad jag har gjort med dina fötter ;) hihihih du var sååååå söt

2008-04-26 @ 00:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback