last day

sista dagen idag...börjar om 6 minuter för att vara exakt...känns kul att få avsluta min birka sommar i incheckningen i eftermiddag.

men badanka vad jag inte vill sluta just nu. igår kunde jag inte vänta tills jag skulle få gå ut genom dörrarna ikväll men nu kommer jani nog att få släpa mig till tåget och sen putta mig av det när vi kommit fram till enköping. buuhu. mina kakor som ajg hade med mig är omtyckta och dom är nog slut vilken sekund som helst. all denna kärlek.

nej dags att göra lite nytta inna jag går ner till jani och svarar för då lär det inte bli mycket gjort om jag känner oss rätt! =P

pussel

Kommentarer
Postat av: Tess

jag ska bara skjutsa brollan & robin till arlanda. bah...



vilket starkt kraftuttryck du använde dig av för resten, "badanka" hahaha! :)

2008-08-21 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback