nåt konstigt

känner mig mysko på nåt vis, vet inte riktigt vad det är. men kan vara knät som spökar eller det faktum att jag typ inte har sovit nåt inatt. nåt konstigt är det iaf. och dagen har preics börjat och jag känner mig såhär, inge skoj alls.

helgen har varit väldigt lyckad. i fredags så fyllde min kära mor år så vi hade en lite bjudning ute i trädgården med de närmast sörjande. vi blev ju iaf typ 15 pers sammanlagt. det var himla najs, vi har så jäkal kul jämt. men sen efter tårtkalaset så bar det iväg mot gånsta och lite hemmafest. eller dom andra gick ut på krogen men jag kände att vinet tog för bra så jag åkte hem innan de han iväg. lika bra de kanske. men det var en jäkligt lyckad kväll, hur kul sopm helst. hela gamla gänget och humöret var på topp.

sen i lördags så var det jäkligt lugnt, lunch med jonas å pappa på dagen och sen så blev det en liten impuls sväng till västerås och bluemoonbar där på kvällen. tog typ 2 öl så var inte full över huvudtaget, min stackars mage klarade inte det riktigt. men det var hur kul som helst det också. andreas utlägg om hur långe lyktstolparna i new york måste vara var ju ganska underbar! haha. men en av de gångerna som vi skuttade upp på scenen så knäckte det till i mitt knä och det gör fortfarande skit ont. inte alls bra. så jag går omkring som att jag är skitnödig idag. inte så himla spännande. =P

nej nu är det lång kö här så jag måste väl hjälpa till lite, pust. jag har ingen lust alls.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback