nollning

åå jag sitter här och kollar på resor, jag vill åka nu...fatta hur nära det var att vi bokade igår...vi hade kunnat vara påväg till turkiet imorgon...men vi väntar och ser om vi kan få nåt bra till början på nästa vecka...

och ja, nollningen...jag har nån skräckblandad förstjusning inför allt det här...men just nu är jag så slut efter mina hostattacker hela nätterna så jag orkar nästan inte röra mig. men man är väl så illa tvungen skulle jag tro...ska snart iväg på föreläsning så då måste jag ju iaf ut. men ikäll tänker jag definitivt vara hemma hela tiden och bara kurera mig och ta det lugnt. så att jag eventuellt kan orka gå på kåren imorrn...om det nu är kåren imorrn?!

time do to something vettigt igen

badanka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback