på måndag!

ojoj, på måndag åker jag och carro till skiathos, grekland. puh, jag är så nervös så jag skiter på mig nästan men det ordnar sig nog det också. fick precis biljetterna skickade till mig så nu har vi dom också...och jag tror ju faktst att det kommer att gå bra. carro kommer att sakna nils men jag ska öra mitt allra bästa för att göra henne lycklig. jag kanske tillochmed kan skaffafram lite skägg som hon kan gosa med =P

blir en sväng förbi hemma också imorgon för att dom sak skjutsa oss till arlanda som det verkar just nu, men vi får se om det kasnke går att lösa på nåt annat sätt men annars så är det ju ganska soft att få med sig mamma och pappa dit. några som har åkt själva förut. för både carro och jag är lite nya med det här. puh, jag är så nervös.

och sen ska jag på klryssning. ojoj, hur ska jag hinna med allt?

badanka!

Kommentarer
Postat av: Tessan

va hände med "vi ska inte till grekland iaf!"?



hälsa skiathos så gott från mig & lugna ön med att i'll be back next summer!

2008-08-30 @ 11:17:53
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du får en fin dag och din helg är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback