party-x

Imorgon ska vi göra östersjön osäkert! woohoo!
har jobbat här hela somamren och sett båten varenda dag men har bara åkt en gång och det var med cheferna så det var inte ritkgit på riktigt.  det ska bli så roligt...vi är 11 stycken sammanlagt som ska åka och då är kristin inräknad där. så min lilla pudding ska följa med. jag ska sitta i IC på eftermiddagen där så hon ska få vara min prao har jag bestämt. Jani var inte jätte nöjd över det men jag ska jobba på det idag på tåget hem. åå det ska bli så kul!!! och vi ska äta mat och grejer, så avancerade grejer burkar vi inte hålla på med annars.
lite läskigt är att jag på söndag ska jobba då, som vanligt, och då ska jag stå i spärren. alltså spärrlinjen där alla står och väntar på att få komma in till båten. så det är jag som styr när dom ska få komma på och vilka som ska få komma ombord innan och sånt :p haha...himla spännande. men ska ner dit idag och vara prao och kolla när ulrica står där. rooligt...........

ja igår så var det prisutdelning för oss på privaten för att vi hade klarat våra mål som vi hade under sommaren. så vi var på grönan och åt gott och spelade fem-kamp. jag vann en jätteful vampyr på en av lekarna och jag vann totalt 5-kampen över alla. och vi sommarbarn vann över birkapaddorna! haha. sen blev det lite hetsåkning och jag och sanna var som två små barn när vi skulle börja åka karuseller. men hon var en aning rädd när vi åkte extreme alltså. haha. sen blev det till att springa till bussen in till stan för att sedan springa från sergel och ner till centralen och hinna med sista tåget hem. men jag hann. fick tillochmed andas en stund innan tåget gick.

åå jag vill att det ska vara imrogon idag!!!

snart kommer jag hem till blg också ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback