sista veckan med jobb.

nog för att jag sitter här och känner mig så less på allt som har med privatbokningen på telefon att göra men samtidigt känns det lite småjobbigt att lämna det. för det har varit väldigt kul i sommar. har lärt känna många människor som jag liksom inte riktigt vill skiljas ifrån. har ju redan skiljts från många av dom för det är bara typ jag och 2 till av oss sommarbarn som är kvar den här veckan. men men, hoppas iaf på att få vara rätt mycket nere i IC den här veckan...då kommer det att gå så mycket fortare.

ja vi var ju på kryssning i fredags också och det var typ det roligaste jag har varit med om. eller det var väl egentligen inget speciellt men det är ett jävla bra gäng så det var ju underbart. fick även träffa christoffer, hannas nya kille och han var ju störtskön. haha det bästa var när han välte hela muren med redbull i tax-freen. ojoj, ja då blev det fnitter på hög nivå. fick ju även lite time med hanna när hon fick lov att hjälpa mig få tag i lite te. fick ett hemskt sug efter frukt te där i lördags morse när jag gick omkring själv innan alla vaknade.

nej men ja, ni kommer nog att få höra om det sen...rolgare så. kommer hem på fredag till borlänge och det känna bra, lite tråkigt att lämna birka men jag kommer tillbaka. så lätt blir ni inte av med mig!

over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

Hannas nya kille? Någon jobb-Hanna eller är det vår Hanna? Blir förvirrad :O



Du är i alla fall välkommen hem till Borlänge till helgen!

Postat av: Terese

våran hanna!

2008-08-20 @ 09:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback