snörvel

idag har min hals tjocknat igen om fan, snoret rinner och allt är janis fel =P haha
han var krasslig häromdagen och ja, efter att ha setat på tåget med en sjukling så verkar det ha spridits vidare till mig. buhu. har ingen lust att sitta och prata i telefon när jag hostar och snörvlar. men eventuellt så skulle jani försöka få ner mig till IC och om han göra det ska jag kyssa hans fötter. eller nåt...

ändrat hemkomst datum, kommer att komma på lördag ch inte fredag för vi ska ha lite middag och sånt hemma på fredag. vi ska inviga krullans nya lägenhet och mysa skulle man väl kunan säga.

hade tågejt med jani redan påväg till jobbet idag så jag är jätte tidig, kom hit 45 minuter innan jag börjar. skönt att sitta och prata så jag inte somnar på tåget. kommer fan att sakna våra tågresor.

sluta vara bitter och gör nåt åt det istället, det är mitt motto för dagen! lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback