tillbaka i borlänge

ja nu är det söndag idag va? mor och far har precis åkt hem till enköping igen efter att igår ha skjutsat upp mig hit. det är skönt att vara hemma hos mig och att få träffa alla men jag saknar birka nå fruktansvärt. 

igår var det kalas hos carr och nisse, det var trevligt att umgås med tjejerna lite och få skratta åt maasarna lite. är ju dock inge pigg så mina lksom vågor med energi kom inte så jätte ofta. jag var liksom väldigt tyst mesta delen av tiden och det är inte riktigt mitt riktiga jag. så jag åkte hem tidigt för jag tänkte det att det är ju bättre att åka hem oh föröska bli pigg fortare än att aldrig få vila och vara halvkrasslig under en längre period. idag är väl tillstånden ungefär som igår så ja, jag fortsätter vila.

men BaDANKA alltså, det är nog som eve sa. haha, tragiskt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback