Birking

Ja nu har jag jobbat ett par dagar, helt underbart! Idag råkade jag säga att jag kunde jobba hela dagen också så ska alldeles strax bege mig upp till tågstationen och åka iväg.
Igår blev det lite stressigt till tåget va, fy satan alltså. vi blev upptagna med janis korv som han hade fått. trodde jag skulle dö där en stund =P och sen fick vi typ springa till tåget. eller jani gick och jag sprang efter. Så det blev ett träningspass kan man säga. Men vi hann med tåget iaf. Sen så blev det bestämmt att vi ska på kryssning på lördag. Är ledig söndag coh typ hela kontoret ska åka så såklart man offrar sig för konsten.

funderar lite halvt på att bara vara hemma på nyårsafton och typ göra uppgifterna vi har över jul. det kommer säkert inte att bli så men nyårsafton ä'r så överskattat så jag funderar starkt på det!

dags att åka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback