God Jul

Ja då har ännu en jul gått av stapeln. Sjukt va fort tiden går. Tyvärr så har den här julen varit typ heeelt utan julstämmning. Visst det har ju varit jätte kul men fan va jag saknar den där känslan man hade när man var mindre alltså. Nog för att jag aldrig har vbarit så rädd för någon som jag var för tomten men det var ju lika kul samtidigt som det var skräckinjagande liksom.

ja Jonas och Helena var bara här fram till typ strax innan tre så då hade vi en mindre julklappsutdelning så dom fick öppna presenterna från oss. Jag älskar när man ger presenter och man verkligen ser hur glada männsikor blir. Och som vanligt på Julafton så har jag gråtit en skvätt och när jonas öppnade min present sa han: "Hade jag inte varit så macho för tillfället så skulle jag ha storgråtit." uunderbart. så där satt vi och kompanigrät. Sen så fick vi även farmor att gråta med vårt "familjefoto" som togs igårkväll direkt när jag kom hem från jobbet och var fylleröd på näsan pga allergier och med mammas alla grodor i bakgrunden. Men glad blev hon.

Jag fick en massa roliga saker iaf. Parfym, pyjamas, ny kaffemaskin!!!!!, underkläder, stora vinglas!! och sen lite annat smått å gott! =) very nice.

valde också att inte göra som jag brukar med att skikca God Jul sms till typ hela telefonboken så er som jag inte har pratat med under dagen så har jag inte glömt er. orkade bara inte skicka. men God Jul på er ändå. =)

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp och åka skridskor imorrn bitti innan det blir en massa folk där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback