Gott nytt år!

Ja nu är det snart ett nytt. Satan va fort tiden går.

blir lugnt ikväll iaf. Gänget kommer hit och vi ska äta lite men det blir nog inte så mycket mer. Har ingen lust att hårdfesta och sen ska jag jobba imorrn. Är nog fortfarande lite sliten sen helgen, även fast det blev förvånandsvärt lugnt. Detta även fast mr badanka och hans sämre hälft var med. då brukar det kunna bli värre!!!

funderar på om man ska dra iväg på en dubbel när jag fyller där. Helgen efter blir det väl men har inte bestämt mig än, får väl se vilka som är på. och om man har lust. Fast det har jag ju typ alltid. Vårt eget lilla paradis!

Har varit riktigt nice och jobba alltså. Nog för att det är lite drygt att behöva åka tåget å allt det där men det är det värt när man väl står där. Fast har ju sagt att jag ska jobba en massa på telefon också och det är ju inte lika kul. Igår däremot så var jag spärrvakt och står där alla går på och av och det var nice satan. En pianist kom ut och spelade en stund så lite underhållning blev det och jag älskar när man stänger så inga fler får gå på vid första påsläppet och folk blir så arga. Då är det kul. haha, är nog bara jag som tycker det är kul =P fick tillochmed prata i walkietalkien med vakterna på båten, mycket spännande! =P

nej nu ska jag nog knäcka en öl och bara ta det lugnt tills alla andra kommer =)

Ha så kul ikväll allihoppa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback