hon har städat

fan alltså, jag är fan förvånad över mig själv. har lyckats städa idag. jag har tagit lite i taget sådär hela dagen. det är ju nåt stort fel när man inte kan ta allt i ett svep för att man blir för trött. men men, nu är det gjort iaf! har tillochmed torkat golven. de var i stort behov av det så nu ligger det en underbar doft av citron i luften. det är ju så jäkla skönt när man får det gjort alltså. Pratade med min kära mor på eftermiddan och hon blev alldeles tyst i luren när jg sa att jag hade städat. Är det så ovanligt egentligen? Ja det kanske är det då. Jag kan ju inte direkt sticka under stolen med att jag är rätt lat iaf :P

ja jag har väl typ bestämt mig över imorrn. Och Carro, jag har försökt få tag på dig och undrar om du ska till bolaget imorrn? du kan ju höra av dig i sånt fall =) haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Men när man städar sällan ser man ju mer skillnad =) Härligt attha det gjort!

Postat av: Carro

Skönt med städ, ska också ta tag i det imorgon tänkte jag.



tror jag ska till bolaget, snöra på dig skorna så promenerar vi ihop. så trist själv!

2008-12-03 @ 23:17:58
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback