klämda tår och söta barn

Ja hockeymatchen i fredags var ju inte mycket att hänga i julgranen. fult spel och det som var roligast var de stackars konståkarna som hade uppvisning i periodpausen. lääänge sen jag skrattade så. Men dom var säkert duktiga. Vi vann ju matchen tillslut iaf. =)

Sen skedde det en smärre olycka när vi skulle sova. Pappas säng stog inte riktigt ordentligt så när han skulle lägga sig och min fot stog lite fel så fick jag sängen på min stortå som numer är blå/svart och en aning öm.

I lördags så åkte jag till Linda och Johan för att titta på lilla Kasper. Jag var skeptisk eftersom alldeles nya barn brukar se lite roliga ut. Eller roliga kanske är fel ord men dom brukar inte vara söta. Men satan vilken söt unge det där är alltså. Han sov mest men han vaknade till en stund och ja, jag är nog kär. Linda kommer inte att få en lugn stund när jag är hemma för jag kommer nog att bosätta mig där och bara titta på honom dagarna i ända.

Kom tillbaka till borlänge nu på eftermiddagen så ajg skulle hinna gå på Julias luciauppvisning med simningen. Har sagt att jag ska gå på det i 2 år så nu var det dags och ja det var ju riktigt roligt emellanåt. har ju lite svårt för spex men vissa saker lyckades dom med. Och det svarta hålet var faktiskt roktigt bra. det sa bara blubb och sen var dom borta :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback