spelmys

Ja så nu är det jullov då. känns verkligen inte som det, speciellt inte efter att jag kom ner hit och det inte finns en snögnutta nånstans. Men förhoppningsvis kommer väl känslan. Är dock förbannad på tofflar, en speciell person som jaginte förstår  hur han tänker. Funderar på att ta hans julklapp till mig själv och låta han vara utan bara för att han är lite av en jubelidiot i mina ögon just nu. What to do, what to do.

Har spenderat dagen i västerås och inhandlat de sista julklapparna och ätit den gudomliga kinesbuffén som har blivit lite av en tradition. Är fortfarande fruktansvärt mätt och äcklas av tanken på mat.

Kom precis hem från Markus där vi har spelat spel. Det har blivit lite av vår grej, spela spel och skratta arslet av oss. Kommer troligtvis ha träningsvärk i magen imorgon av allt skrattande, men det är det fan värt. haha

nej nu är det väl dags att sova. Ska upp och jobba imorgon och innan det så ska jag förbi linda och kasper en sväng. kolla om han har växt nåt på en vecka =P haha. På tal om jobb så älskar jag det, har inte ångest nånstan och det brukar ju annars vara en väldigt vanlig åkomma men satan va kul det ska bli å komma tillbaka. speciellt på måndag och tisdag när alla jobbar. Funderar på att åka dit någon timme tidigare och bara umgås. men vi får se hur pigg jag är på det då =P

nä sov gott fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback