Dags för firande, det tredje firandet!

Jaoo idag har jag beställt biljett hem för att få fira min kära födelsedag med närmast sörjande hemma. Askul! Det känns som att den här födelsedagen aldrig liksom tar slut, det är ju inte så fel. Och föresten det blir nog typ ett fjärde firande också med puddingarna. najs. Jag kom fram till att jag skiter i juridiken på torsdag och åpker efter föreläsningen imorrn för då hinner jag gå på hockey också!!!! det är viktigt! och julia är ju så duktig på att skriva anteckningar så tänkte nalla lite av dom! hehe...det tråkiga är ju att jag inte kommer att träffa gustav, men ja, det blir ju fler torsdagar!

I helgen firade vi mig lite granna med förfest hos jessica och sen blev det s2...det var jävligt skoj faktiskt...så full som jag var, så full har jag inte vart på mycket mycket länge! så det var najs.

nej nu ska jag fixa lite kaffe ochs en blir det redovisning för hela slanten.

föresten, grattis till lägneheten hanna! nu kan jag snart komma och väldgästa dig när du minst anar det...moahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara 2 torsdagar till juh, sen ska vi ju läsa separat med turisminrikting!:O

2008-02-05 @ 17:09:59
Postat av: Hanna

Oh, Terese, det känns som alla var askalas i lördags! Haha, illa illa, men kul var det ;P

Hehe, du får komma och våldgästa mig nääär du vill! Bara du knackar först dvs... haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback