Schlager del 3

Det är skandal, för tredje helgen i rad. Mina åsikter om bidragen? ja men visst!
1. BWO- Låter precis som alla andra BWO låtar, finns det verkligen folk som fortfarande kan tycka att det är så bra? Visst det är hejigt å så men va fan sverige.

2. En bosnikrat - Är det för att visa hur mångkulturellt sverige är eller? tänk va pinsamt om man skulle skicka en bosnisk låt till eurovision, bosnikraterna skulle nog bli putt iaf. Och jag skulle bojkotta schlagern för alltid. tur att det ite blev så.

3. Frida - Ja vad ska man säga...den var ju också hejig men vafan, vi kan ju inte skicka en nordtysk och att hon gick dirket till final är ju så oerhört skumt så jag börjar nästan tro att SVT fuskar med rösterna.

4. Therese Andersson - jag gillar hennes namn men asså helt allvarligt, var det nån som hörde vad hon sjöng? nog för att det var opera men asså, jag kunde int urskilja ett enda ord. andra chansen SKANDAL. Och vafan var det med henne coh ge tips på hur man sjunger opera hela tiden, vem fan bryr sig. dom som vill sjunga opera gör det vi andra skiter i det. hon är säkert skickad från nån opera för att göra reklam och därför måste hon vidare för annars får inte svt pengar för det. åter igen, fusk med räknandet.

5. Patrik Isaksson - Dagens bästa låt och den gick inte ens till andra chansen. typ första gången jag röstade på sånt här men det hjälpte inte, det är ju därför man inte gör det. för jag kan inte påverka. RÖSTFUSK

6. caracola - det här måste ju vara nåt nytt hansonprjekt. dom är tre, långhåriga och låten lät som mmbop. kul för dom att dom gick tll andra chansen, det gör mig inget alls.

7. Ainbusk - en liten fråga bara, hur fan kan dom vara så jävla folkkära? dom är ju så jävla dåliga och hon josefine heter hon tror ja sjunger så illa så det är hemskt åt det. Jävla tur att dom inte kom nånstans.
 
8. Escobar - Dom har varit borta för länge sen dom syntes sist. annars hade det nog kunnat funka. Gillade inte riktigt låten men kan tänka mig att det är en sån som växer. synd att han sjöng så falskt. Haha, dom kom sist.

jag blir så jäääävla putt.
Patrik, jag försökte verkligen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Eskobar har fan inte vart borta länge ju, jag var o såg dom förra sommarn tror jag.
Gillar dom

2008-02-24 @ 12:40:16
Postat av: Elin

Mja inte riktigt samma åsikter som du, men håller med om att SVT nog håller på med röstfusk. svenska folket kan väl inte ha så dålig smak?

2008-02-25 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback