skitgrejer

helt och hållet less. har haft en pissig jävla dag och tror att jag ska lämna allt å bara förvinna en månad eller nåt sånt. orkar inte riktigt med allt just nu. det är för mycket hela tiden med allt. Jag är ju dum som tar på mig så jävla mycket men ja, man räknar ju inte med att det ska bli som det blir.

sen att det är en massa andra saker som påverkar mitt humör och gör att jag har svårt att slappna av är ju också en faktor. om man liksom bara hade en sak att tänka på så vore det ju så mycket lättare. har så dåligt samvete för att jag inte kan vara hemma. vill så gärna hjälpa till. och det är jävligt tungt att vara själv här när alla andra inblandade är 2 timmar bort.

jag tänker på dig hela tiden. vet hur jobbigt det är för honom med allt och vill ju bara hans bästa. tyvärr vet jag hur han känner för allt men i det här fallet är jag egoistisk, lämna oss inte.

hade verkligen velat vara med på seansen som mamma var på igår. mormor kom och ja, det hade ju varit nåt. med tanke på budskapet så finns det risk att det är nära. annars skulle hon inte säga så. vill bara vara hemma och vara stöd åt mamma. nog för att allt är jobbigt för mig men hon har det ännu värre.

Kommentarer
Postat av: CArro

Förstår det måste kännas jobbigt. var ju som sagt med om samma för ett par månader sen. men kämpa på, det bra är att du har ju vänner och familj att ha stöd från. kram

2008-03-02 @ 09:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback