spionage!

Idag har det hänt en sak som jag kommer att leva på länge, jag och mamma var i västerås och spionerade på Björn skifs! haha
eller spionera är väl att ta i, men vi mötte honom och sen kom vi på att vi kan ju inte bara gå förbi en legend som man skulle kunna kalla honom. Så vi vände och tänkte se var han tog vägen. Han gick in i punkthuset och sen in på apoteket och köpte magnesyl. Sen orkade vi inte längre...det kanske skulle bli suspekt liksom. haha. undrar om han var krasslig eller bara lite bakfull? Nej men det är iaf väldigt stort...jag gillar nästan honom lika mycket som jag hatar clabbe...och ja, dt säger rätt mycket! Så jävla välbevarad liksom.

Sen har jag varit hos min kära morfar och fikat och sen så skulle andrea och krullan åka till västerås, så jag följde med. Jag gillar västerås! Skarpt!

nej men nu ska jag nog kolla på tv och fundera över hur fula alla på kåren är. moahaha

schlong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback