YEEEEEES

En vikt föll just frn mina axlar. Jag har säkt en massa jobb nu och jag vill ju helst inte jobba på k-rauta i sommar men man vet ju liksom inte om man får nåt av dom andra jobben så jag tänkte att jag ringer till Åsa på rutan ändå. Och det känns så skönt nu för hon sa ungefär att ja men va bra, hur tidigt kan du börja? och ja, nu har jag sökt typ ett 15tal jobb och får jag nåt av dom och det känns roligare där så säger ajg ju bara ifrån rutan. Men det är så skönt att veta att nu har jag jobb. Det enda jobbet som jag inte har sökt än är birka-jobbet. har ringt till han som man ska prata med 2 gånger men han pratar bara i telefon hela dagarna verkar det som och det kostar lite att ringa till utlandet märkte jag så jag ska försöka fixa det på nåt annat vis. ÅÅÅÅÅ VA SKÖNT DET ÄR

annars då? njaa har väl inte hänt så mycket direkt...har lite ångest för tisdag, har absout ingen lust att åka. men ja, det blir nog trevligt. man vill ju inte missa att träffa AVV kristofer. hahahahha. usch vilken menlös stackare. =P

nej men nu ska jag diska och sen laga lite mat och sen får vi se var ödet tar mig eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback