så jävla smart?

o nonono...jag hatar att jag inte kan plugga ordentligt...nu när jag precis satt mig tillrätta med boken i hand, ja då kommer jag ju på att visst fan, jag skulle ju sätta upp den där hängaren...så lägger ifrån mig boken, letar snöre, knyter en jävla massa knutar, ställer mig på sängen för att nå, når inte ändå så hämtar en stol, når inte ändå måste stå på skrivbordet, nu når jag. Knuten är för liten, måste knyta fler så det blir bastantare, får tillslut i den där den ska sitta. Sen sätter jag mig här och spelar menlösa spel när jag helt plötsligt kommer på att fan jag pluggade ju, blir arg på mig själv. För att sen komma på mig själv med att sitta och blogga om hur jävla dum jag är som sitter här istället för att plugga. jag tror fan jag ska gå å självdö eller nåt...jag blir så jävla matt.

jag ska fan klara den där jävla tentan imorrn, om det så är det sista ja gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback