Soon, very soon

PÅ måndag rättare sagt, då är den stora dagen här. Jag kommer att hänga på låset på bolaget, dom som inet tror ¨på mig kan ju komma ner och kolla. För 5 i 10 kommer jag att vara där...sen kommer jag att åka till skolan och sitta och göra schemat till TUR så sen blir det väl som vanlgit igen. haha. men den där stunden som jag får njuta ordentligen av att ha gått från 10+ till 20+ kommer att vara där på bolaget. mmm

jaha, imorrn bär det av till säfsen över helgen men hannapanna. det ska bli himla najs...men ja, hon mår inge bra och jag lider av kronisk aptrötthet så ja...vi lär väl sitta där som två kollin...haha..eller inte =P

nej nu ska jag ringa till min mor och se vad dom har för sig och sen är det handboll för fulla muggar =)

kristin kommer nästa helg (troligtvis)!!!! woohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback