Tillbaka i vardagen?!

Skönt att vara tillbaka i borlänge. eller nej vänta, skönt att vara tillbaka i lägenheten, borlänge vettefan. har ju hört av eva vad som har hänt och ja det första jag ser när jag kom innanfördörren igår var en lapp från polisen som ville ha tag på mej om en av dom där misshandlarna. Så fick ringa till dom och dom skulle höra av sej senare...men ja jag är ganska oskyldig.

har en aning ångest asså...dom där stackars tentorna som är nästa vecka ja dom är ju inte så roliga...fast måste ju erkänna att jag är stolt som fan att jag och hanna NÄSTAN löst den däringa uppgiften på makron idag...det var fan inte långt borta...men har ändå ångest...och sen ska vi ju till säffsen coh sen ska vi planera hela jävla mässan...men en rolig sak: bara 20 dagar kvar tills jag fyller...vettefan om jag orkar ta mej hem då...vi får se men jag fyller ju faktiskt även fast jag inte åker hem, har jag hört.

nej nu ska jag sätta mig i soffan och gösamed tusse grisen, sen är det snart dags att sova...är en aning skittrött!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback