återigen en arg terese

alldeles ny6ss blev jag riktigt jävla sårad över en sak som jag inte förstår att ni inte kan fatta...den här gången sa jag ju även att jag blev ledsen till er, men eftersom ni inte verkar bry er det minsta och det är ju så jävla jobbigt att göra det för mig. jag förstår faktiskt inte.
det handlar om att komma och hälsa på mig i borlänge. jag säger inte att vi inte ska hälsa på bella i eskilstuna men frågan är vad det är som är så jävla jobbigt med att åka bil i 45 minuter till för att åka till borlänge nästa gång. jag fattar faktiskt inte. det är snart 2 år sen som nån av er var upp till mig. och då var det för att kristin skulle ta körkort så det var inte enbart för att hälsa på utan för att det var himla lätt att bo hos mig för att göra det fort ochbilligt. jag är så jävla förbannad just nu. det blev ju en aning dålig stämmning när bella ringde och sa att vi kunde komma dit på lördag och dom blev så jävla glada och jag sa att jag blev ledsen för att det är så kul att åka dit men så fort jag säger nåt om borlänge så är det så svårt.
jag ska iaf inte till eskilstuna, det är inte bara för att jag är bitter utan för att jag redan sagt att jag ska till borlänge om jag ska nånstans. ska se hur ekonomin sen ut bara. måste se hur mycket det skulle kosta att åka upp. men nu ska jag sova och försöka glömma det här en stund. blev en jävla massa jävla här. men svårt att uttrycka sig när det bara kokar i kroppen. skulle helst bara vilja stanna inne och sova hela dagen imorgon, är så jävla trött...och har sattupp mig för lördagstjänstgöring 2 helger till. det blir ju mer påengar och det är det som jag får tänka på.  


Kommentarer
Postat av: Tess

word, terese!

2008-07-09 @ 22:54:43
Postat av: Angelica

Vilken tur att du har oss Borlängebabes :)

Postat av: Terese

word? haha nu hänger jag itne riktigt :p

2008-07-10 @ 11:29:39
Postat av: Carro

Word för att det du skriver är så djävla sant. du är fan inte ensam om att känna precis den där känslan. jag har bråkat som fan med polarna hemma. för ingen ursäkt är en bra ursäkt. två timmar bort, kostar 1 krona på tradera, bo gratis, alla är typ lediga på helgen. what´s the deal?



du satte orden på tanken, WÖRD!

2008-07-10 @ 19:57:49
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: terese

aaha nu är jag med...:)

2008-07-11 @ 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback