Det roligaste ever.

Haha, mitt första samtal idag slutade i en skrattsalva som halva kontoret joinade in i. en kvinna ringde för att kontrollera sin bokning som hon hade gjort till sina föräldrar och hon hade även en fråga angående maten. "du, det där smörgåsbordet. är det mat eller bara smörgåsar?" hahahahaha. jag höll på att dö. har bara pratat med den kvinnan idag och jag måste säga att hon har gjort mig lycklig för en väldigt lång tid. kanske en hel timme eller så...

hade väl egentligen inte så mycket mer att säga och ja, den som ändå fick ligga i en säng och slumra en stund till. bara en halv evighet tills jag slutar jobba och får komma tillbaka hem till mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart! Helt Underbart!



När slutar du jobba och åker tillbaka borlänge?

2008-07-30 @ 16:42:45
Postat av: Terese

jag ska jobba v34 och sen kommer jag hem den 23e augusti. känns som en halv evighet. när ska du tillbaka då?

2008-07-31 @ 09:52:39
Postat av: Elin

Men oj va länge!! Jag kommer nästa tisdag (den 12e).

2008-08-03 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback