freedag

nu börjar den här veckan äntligen ta slut. det känns som den har hållt på alldeles för länge...men ja, jobbar sent idag och ska jobba imorrn också...då än är det inte över. nästa helg ska jag däremot vara ledig och bara göra ingenting. fast egentligen skulle jag vilja ta en sväng uppåt till mina kära dalmasar men vettefan om jag orkar. ska ju jobba som ett as sen och lite kryssning å sånt.

ja afterworken igår. det var roligt. lugnt blev det, vi var inte så många. det slutade med att vi körde lite jag har aldrig. och jag med min fantasi som inte existerar :P haha. men det var roligt ändå. lite getingstick och en falska vin senare så satt jag på centralen och v'äntade på mitt tåg i en dryg timme. inte så spännande. men idag är jag åpigg ochj utvilad och längtar till i eftermiddag när jag ska bege mig ner till IC. tjooho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback