iiiiiiiiidiot!!

japp idag har jag fått reda på vem som är den största idioten i hela norra europa. en kvinna vid namn camilla (inte du cääm). det var en gäst som ringde in och hade lite problem och jag hjälpte henne men sen rätt som det var så var jag en inkompetent idiot och ja allt va hon sa. det var inte många vackra ord och det fortsatte ett bra tag. hade tanke på att slänge luren i örat på henne men när hon frågade efter någon chef kopplade jag bort henne en stund och pratade med min chef men hon sa ju samma som mig och hon tar inte samtal sådär så det blev till att försöka få henne att förstå i tio minuter till med en jävla massa fula ord och hot om att gå till VDn. och visst hon får gärna gå till VDn för hon skulle även hon säga samma sak som jag gjorde och ge mig en klapp på axeln för att jag stog på mig. men sen när jag la på kom therese(chiifen) ut och frågade hur det gick och då bröt jag typ ihop. ett sånt jävla personligt påhopp är inte så jävla kul.
jobbade inte mycket sista timmen. jag och therese gick ut på terassen och tog en kaffe istället. när vi sen kom in så hade hon ringt igen till en annan och ändrat sin historia och varit trevlig mot henne. schizofren? jo tack!
men sen kom en av de ordinarie och sa att hon tydligen alltid är missnöjd och klagar på båten. alltså hon finansierar sina resor genom att gå till receptionen på båten och klaga så mycket hon kan och när de inte orkar höra skiten längre så ger dom henne en ny resa. och det roliga är att hon åker flera gånger i månden. vet att jag borde släppa den här nu men jag är ju som jag är och grubblar på allt alldeles för mycket. så den här kvällen som jag hade tänkt spenderat på¨bio kommer nog att bli en hemma kväll med för mycket analyserande.

dags att gå ut och vattna blommorna!

Kommentarer
Postat av: Angelica

skit i det Terese!! du vet ju själv om att du inte är inkompetent och dum i huvudet. En gnällkärring ska inte få förstöra för dig :)

Postat av: terese

ja nej nu är det ingen fara nu. var bitter en stund där igår. men nu sitter jag på jobbet igen och ska ge dom jvälarna vad dom tål :P

2008-07-05 @ 10:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback