täääävling!!

haha vi har en täcling på jobbet om vilka som gör flest bokningar. vi är i lag och jag lina och sanna ligger 2a med 2 mindre bokningar än de som ligger etta.

Fast nu, en timme senare så leder vi och om 5 minuter får vi reda på vem som vann. hoppas bara att jani kan gå ut från therese så hon kan göra klart. jag vill verkligen vinna den där gigantiska påsen med massor av godis!!! jag tog tillochmed lunch en halvtimme senare så jag kunde få till några fler bokningar. puh, hoppas vi vinner. jag älskar tävlingar. jag har inte tgit nån rast på förmiddagen heller för att få mycket samtal.

annars då? jorå för tusan, det rullar på. ska på grönan efter jobbet med familjen och anders och annika. himla trevligt! så direkt klockan 5 kommer en terese att synas påväg mot djurgårdsfärjan och gröna lund. nu är det ju typ bara 5 vekor kvar att jobba eller nåt också, tiden går så jäkla fort.......

nu får vi resultatet...

jäkla skit, vi förlorade med två bokningar...men vi kom 2a...fast nu är jag arg :P

nej nu ska jag fortsätta min rast en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback